دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی عادت نکردم
به رسانه ی فرهنگی هنری ناین موزیک خوش آمدید

اسلایدر

 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی عادت نکردم

 دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی عادت نکردم با لینک مستقیم وکیفیت ۳۲۰ اهنگ

ترانه : حدیث دهقان ، آهنگ : فواد غفاری ، تنظیم : حامد برادران

Download New Music Meysam Ebrahimi Habit not 

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی

دانلود آهنگ عادت نکردم میثم ابراهیمی

متن آهنگ عادت نکردم میثم ابراهیمی

هنوز عادت نکردم به نبودنت به دردم

به اینکه برنگردی نه هنوز عادت نکردم

من تو این خیالم که تو رو هنوز دارم

قد چند تا زمستون تو قلبم سوز دارم

میترسم از این جای خالی

چشمم که به اینجا میافته

دریا ست که از چشمای من

به سمت دنیا را میافته

….

هنوز عادت نکردم که تو رو نداشته باشم

قرار نیست اصلا از خواب تو پاشم

تو رفتی باشه اما من که از رو نمیرم

ازم نخوا که هیچ وقت اینو جدی بگیرم

میترسم از این جای خالی

چشمم که به اینجا میافته

دریا ست که از چشمای من

به سمت دنیا را میافته

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 
Download 
دانلود آهنگ با کیفیت 128 
Download 
دانلود آهنگ با کیفیت 64 
Download

 

چت

ناین موزیک

نظرات شما عزیزان:

marjan
ساعت9:23---21 خرداد 1393
اگه كسي باشه منو بفهمه

براش غرورمو بهم ميزنم

گريه كه سهله زير چتر شونه ش

تا آخر دنيا قدم ميزنم








نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ، ،
برچسب‌ها:
 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ناین موزیک و آدرس nin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

اسلایدر